برگزاری همایش < كشاورزي و انرژي هسته اي >
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ نشريه ..: انديشه سبز :.. خوش آمديد!
پيوندها
  • 18+
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهندسی کشاورزی و آدرس andisheye-sabz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 23317
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

حمايت از انديشه سبز

انديشه سبز
نشريه ي مهندسی کشاورزی دانشگاه پیام نور تبریز




ديروز راس ساعت 12 بعد ازظهر همايش كشاورزي و انرژي اتمي با حضور آقاي دكتر مجد آبادي و سخنراني هاي وي در حالي به پايان رسيد كه همه سخنان جناب آقاي دكتر نشان از رضايت ايشان در امر برگزاري همايش و حضور دانشجويان بود . ايشان نيز با حضور خود در وحله ي اول دانشگاه و در وحله ي دوم ما را در اين همايش علمي ياري كردند و خاطر نشان كردند كه رضايت خاطر از تمامي دانشجويان كشاورزي و سطح علمي ايشان دارند و نيز در بين سخنان خود به اين مهم اشاره كردند كه دانشگاه پيام نور تبريز در بين دانشگاه هاي ايران داراي مقامي خاص از نظر علمي و فرهنگي مي باشد و همواره بايد از اين دانشگاه و نخبگان آن حمايت لازم به عمل آيد .

ما نيز به عنوان هسته ي علمي مهندسي كشاورزي دانشگاه پيام نور تبريز به نوبه ي خود از ايشان تقدير و تشكر صميمانه خود را داريم و اميدواريم تا در همايش هاي بعدي بتوانيم از اين هم بهتر در خدمت ايشان حضور به عمل آوريم . انشاء الله

در پايان به عنوان دبير هسته ي علمي مهندسي كشاورزي دانشگاه ( عليرضا اسلامي ) از جانب خودم و جناب آقاي مجيد بصيري ( دبير هسته ي سابق) از تمامي دست اندركاران و خصوصا فعالان همايش بويژه : جناب آقاي دكتر حاج عليلو ( رياست محترم دانشگاه ) و جناب آقاي دكتر صيدي ( معاونت محترم دانشگاه و مسئول گروه كشاورزي ) و جناب آقاي دكتر معصومي ( رياست امور اجرايي ) و همچنين كادر فعال امور فرهنگي : جناب آقاي ميرزاجاني و جناب آقاي قانع و در نهايت از كادر مجرب حراست دانشگاه كه با ما همكاري بسيار زيادي در برگزاري دقيق و به موقع همايش داشتند تشكر به عمل مي آوريم .

در ضمن لازم به ذكر است كه همايش كشاورزي و انرژي اتمي طبق نظرسنجي در سطح دانشگاه به عنوان برترين همايش سال انتخاب گرديد و تنها همايشي بود كه تمامي كادر فني و آموزشي دانشگاه اعم از مسئولين آموزشي و امور فرهنگي و رياست و اساتيد در آن حضور فعال خود را به عمل آوردند .

نهايتاً از جناب آقاي دكتر آقاپور ( رياست سابق دانشگاه و عضو هيئت علمي دانشگاه ) كه با وجود مشغله ي فراوان كاري ما را مديون خودشان ساخته و در همايش حضور به عمل آوردند تشكر و قدرداني به عمل مي آوريم .

به زودي تمامي عكس هاي اين همايش با شكوه در وبلاگ قرار خواهد گرفت .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 11:20 ::  نويسنده : علیرضا اسلامی